মই আহোম জাতীয়তাবাদ সম্পৰ্কে লিখা এটা টোকাক কেন্দ্ৰ কৰি এই গ্ৰুপত বৰকৈ বিতৰ্ক হৈছিল৷ দুজনমানে মোক বৰ বেয়াকৈও কৈছিল৷ কথাবোৰ এনেধৰণৰ যে আহোম ৰাজতন্ত্ৰৰ ছত্ৰ-ছায়াতে অসমীয়াই এটা জাতিগোট হিচাপে গজালি মেলিছিল৷ কিন্তু যদি ভাষাটোকো জাতি গঠনৰ এটা কাৰক হিচাপে ষ্টেলিনে কোৱাৰ দৰে আমি ভাবিব লাগে, তেন্তে অসমীয়া জাতিটোও ভাষাৰ ভিত্তিত ভালেমান গোষ্ঠী, সম্প্ৰদায় ইত্যাদি লগ হৈ হৈছে৷ কোনোবা বামুন, কোনোবা কলিতা, কোনোবা আহোম- কিন্তু আমি সকলোৱে অসমীয়া ভাষাত কথা কওঁ আৰু এই ভাষিক মিলটো আমাৰ বাবে অতি গুৰুত্বপৰ্ণ৷ আমি নিজৰখিনি ৰাখিও ভাষাটোৰ আলমত একগোট হ’ব পাৰো, সামগ্ৰিক সাংস্কৃতিক উন্নতিৰ কথা চিন্তা কৰিব পাৰো আৰু অসমত বাস কৰা অন্য খিলঞ্জীয়া ভাষিক গোষ্ঠীবোৰৰ ভাষা-সংস্কৃতিলৈ সন্মান ৰাখি অসমীয়া ভাষাক এটা লিংগুৱা ফ্ৰাংকা বুলি ধৰি লৈ একগোট হৈ থাকিব পাৰো৷ আমি কোনোটো থলুৱা ভাষিক গোষ্ঠীয়ে আন এটা থলুৱা ভাষিক গোষ্ঠীৰ অধিকাৰ খ...See More
মই আহোম জাতীয়তাবাদ সম্পৰ্কে লিখা এটা টোকাক কেন্দ্ৰ কৰি এই গ্ৰুপত বৰকৈ বিতৰ্ক হৈছিল৷ দুজনমানে মোক বৰ বেয়াকৈও কৈছিল৷ কথাবোৰ এনেধৰণৰ যে আহোম ৰাজতন্ত্ৰৰ ছত্ৰ-ছায়াতে অসমীয়াই এটা জাতিগোট হিচাপে গজালি মেলিছিল৷ কিন্তু যদি ভাষাটোকো জাতি গঠনৰ এটা কাৰক হিচাপে ষ্টেলিনে কোৱাৰ দৰে আমি ভাবিব লাগে, তেন্তে অসমীয়া জাতিটোও ভাষাৰ ভিত্তিত ভালেমান গোষ্ঠী, সম্প্ৰদায় ইত্যাদি লগ হৈ হৈছে৷ কোনোবা বামুন, কোনোবা কলিতা, কোনোবা আহোম- কিন্তু আমি সকলোৱে অসমীয়া ভাষাত কথা কওঁ আৰু এই ভাষিক মিলটো আমাৰ বাবে অতি গুৰুত্বপৰ্ণ৷ আমি নিজৰখিনি ৰাখিও ভাষাটোৰ আলমত একগোট হ’ব পাৰো, সামগ্ৰিক সাংস্কৃতিক উন্নতিৰ কথা চিন্তা কৰিব পাৰো আৰু অসমত বাস কৰা অন্য খিলঞ্জীয়া ভাষিক গোষ্ঠীবোৰৰ ভাষা-সংস্কৃতিলৈ সন্মান ৰাখি অসমীয়া ভাষাক এটা লিংগুৱা ফ্ৰাংকা বুলি ধৰি লৈ একগোট হৈ থাকিব পাৰো৷ আমি কোনোটো থলুৱা ভাষিক গোষ্ঠীয়ে আন এটা থলুৱা ভাষিক গোষ্ঠীৰ অধিকাৰ খ...See More
No comments:
Post a Comment